Algemeen FPV draadje
- Jan Jaap
- Contacteer:
Re: Algemeen FPV draadje
Het is meer dat het voetstuk scherpe hoeken heeft die de dakbedekking kunnen beschadigen.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Geen probleem J.J.
Je hebt gelijk dat er te weinig gebruik van gemaakt word..
Je hebt gelijk dat er te weinig gebruik van gemaakt word..
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Die voet kan straks toch niet op het schuine dak. Er zal iets anders voor verzonnen moeten worden.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
@JJ, dat is niet helemaal waar, het is zeker wel gebruikt. Dat het dak beschadigd raakt, geen idee maar dat kan nu opgelost worden. Het plan was toch om het anders vast te maken.
@Gert, mag ik hieruit afleiden dat de spullen niet meer op de club terug komen? Dat zou ik jammer vinden.
@Gert, mag ik hieruit afleiden dat de spullen niet meer op de club terug komen? Dat zou ik jammer vinden.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
- Zaktindegeute
- Contacteer:
Dat ligt er aan of er mensen zijn die de frequentie gebruiken en of het weer geplaatst mag worden....
Dat is niet aan mij..
Dat is niet aan mij..
gr. G.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Sander je vliegt nu toch netjes op 5.8 ?
Ook als iemand wel op 1.2 wil kun je altijd m'n bril of groot scherm gebruiken als je wilt.
Tevens m'n dvr,kun je het nog opnemen ook,np.
Ook als iemand wel op 1.2 wil kun je altijd m'n bril of groot scherm gebruiken als je wilt.
Tevens m'n dvr,kun je het nog opnemen ook,np.
- Zaktindegeute
- Contacteer:
Waarom is 5,8 "Netjes"en 1,2 Ghz niet ?
gr. G.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Omdat iedereen op 2.4 vliegt en dit dus storingen kan veroorzaken.Maar had dit idd beter niet zo op kunnen schrijven.
Hoop niet op een hele discusie,ik ken de hele voors en tegens en hopping ed .Maar goed 1.2 is ook "netjes"..
Maar hoeveel mensen vliegen op 1.2 op de club? Mag ik dan ook met uhf en 2.4 video vliegen?Maar goed,waar bemoei ik me ook mee nogmaals sorry
Hoop niet op een hele discusie,ik ken de hele voors en tegens en hopping ed .Maar goed 1.2 is ook "netjes"..
Maar hoeveel mensen vliegen op 1.2 op de club? Mag ik dan ook met uhf en 2.4 video vliegen?Maar goed,waar bemoei ik me ook mee nogmaals sorry
- Jan Jaap
- Contacteer:
Ok, misschien wel 3x gebruikt. Maar dat daar de complete stellage voor op dak moet blijven staan en een TV toestel in de kantine waarnaar niemand kijkt.......ph-svv schreef:@JJ, dat is niet helemaal waar, het is zeker wel gebruikt. Dat het dak beschadigd raakt, geen idee maar dat kan nu opgelost worden. Het plan was toch om het anders vast te maken.
En niet lullig bedoeld, maar de beelden vanuit een kist of multicopter van het gebied waar wij vliegen hebben we al regelmatig bekeken.
En daarbij, het is jullie FPV niet de mijne. Ik bedoel daarmee te zeggen dat iedereen FPV leuk om een keer door de bril te kijken en via een TV beelden van de omgeving te zien. Maar na 3 rondjes heb je het wel gezien. Als je zelf ermee vliegt is dat toch anders.
Het zou hetzelfde zijn als wij elke vliegdag met onze F5B kist rakken komen vliegen. Als je het nog nooit gezien hebt is het spectaculair. Als je dit een aantal keer gezien hebt en je vliegt niet zelf, is de lol er gauw af.
Als je wel zelf vliegt of meedoet aan het team, zoals ik, ligt de uitdaging in het beter afstellen van de kist, meer uitslag, ander zwaartepunt, tijd meten, coachen, hoger het rak in vliegen met de motor etc.
Dit geldt volgens mij ook voor het FPV vliegen. Ik zag dat Ton het had over UHF en 2,4 vliegen. Spit dat eens uit. Kijk wat er mogelijk is met het oog op de regels die ervoor staan. Maak eens een plan voor een uitdaging met mede FPV-ers en kijk of je daar binnen de regels uit kunt komen. Als je daar dan een videoverslag van maakt en je draait die af op de TV heb je weer wat nieuws. Het rondjes draaien boven het veld kan iedereen wel.
BTW iedereen kan op het forum berichten plaatsen, zolang je je aan de regels houdt is er niets aan de hand. Je mag je ook best in een discussie mengen. Daar is het forum voor. Het gaat hoofdzakelijk om respect naar elkaar, de ander niet afzeiken, schelden. Nou ja zeg (moraalridder) we zijn oud en wijs genoeg, dat hoef ik toch niet meer te melden..
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- Zaktindegeute
- Contacteer:
Duidelijk verwoord... "I rest my case"
G.
G.
gr. G.