Vandaag, met Han, op bezoek geweest bij Henk van Hoorn om naar zijn Ka-8 te kijken.
Maar ja, als je bij Henk bent .... zie je veel meer ....
Een kleine impressie.
... de prijzenkast van Henk ...
... en dan eindelijk de Ka-8! Wat een kist. Super!
Gaat Han nu ook deze bestellen????
Nanni
Op bezoek bij Henk, Ka-8
- Nanni
- Lid
- Contacteer:
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Re: Op bezoek bij Henk, Ka-8
AH, de K8 is uit de folie.
Mooi zo!
Mooi zo!
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat Han hem in het groen neemt
Het was een spannende dag vandaag!! Ik had de directie beloofd de vloot wat in te krimpen van heeeel veel naar 10 stuks. Ben aardig op weg en zit op 12. Maar...had nergens vermeld dat ze wel steeds groter worden...veel groter...
Dus toen de kist vanmorgen achter het kruipruimte schot vandaan- en uit de noppenfolie was ivm hoog bezoek de stoute schoenen aangetrokken en de Raad van Bestuur er bij gehaald.
De 1e reactie liet niets aan duidelijkheid over:"gelukkig niet zo,n klein diggie". Kans op sponsorgelden blijft dus bestaan. Pffff.
Dus toen de kist vanmorgen achter het kruipruimte schot vandaan- en uit de noppenfolie was ivm hoog bezoek de stoute schoenen aangetrokken en de Raad van Bestuur er bij gehaald.
De 1e reactie liet niets aan duidelijkheid over:"gelukkig niet zo,n klein diggie". Kans op sponsorgelden blijft dus bestaan. Pffff.
-
- Contacteer:
De reactie van mijn vrouw was niet:wat een mooi vliegtuig , maar:ruimde jij maar eens je
hobbyruimte zo netjes op.
hobbyruimte zo netjes op.