Autopilot op Quad of Twinstar?
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Autopilot op Quad of Twinstar?
pakketjes uit china zijn de laatste tijd wel vaak lang onderweg. Ik wacht ook al bijna twee maand op iets en andere dingen kreeg ik ook na twee maand pas.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop het, we zullen zien.
Ik heb nu een aparte situatie gecreëerd met die autopilot.
Want ik moet nu mijn vliegtuig op de laptop aansluiten, usb kabel in je vliegtuig inpluggen is een vreemde gewaarwording
verstuurd vanaf mijn Android telefoon
Ik heb nu een aparte situatie gecreëerd met die autopilot.
Want ik moet nu mijn vliegtuig op de laptop aansluiten, usb kabel in je vliegtuig inpluggen is een vreemde gewaarwording
verstuurd vanaf mijn Android telefoon
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
- Nanni
- Lid
- Contacteer:
Ik ben benieuwd en volg je met belangstelling.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Sent from my C6603 using Tapatalk
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Gisteren heb ik met de Twinstar gevlogen, eerst de trim mechanisch in orde gemaakt en daarna het restant aan de autopilot geleerd.
Hierna heb ik een tijd in stabilize mode gevlogen tot ik het gevoel kreeg dat dit echt prima ging.
Met zelf de controle over gas en uiteindelijk zonder gas input, bleef de kist prima horizontaal vliegen.
Uiteindelijk heb de grondsnelheid nog wat aangepast en ik 'm 1 keer een autonoom rondje laten vliegen omdat het niet hard waaide.
Dat is toch een vreemde gewaarwording, de zenuwen gieren door je lijf alsof je voor het eerst gaat vliegen.
Na een geslaagde missie, bleef de kist rondjes boven het vertrekpunt vliegen.
De volgende stap is dus om de FPV spullen aan boord te hijsen en beelden te schieten.
NB. Nu is het alleen nog wachten op de airspeed sensor, want grondsnelheid is vrij kansloos voor een vliegtuig.
Hierna heb ik een tijd in stabilize mode gevlogen tot ik het gevoel kreeg dat dit echt prima ging.
Met zelf de controle over gas en uiteindelijk zonder gas input, bleef de kist prima horizontaal vliegen.
Uiteindelijk heb de grondsnelheid nog wat aangepast en ik 'm 1 keer een autonoom rondje laten vliegen omdat het niet hard waaide.
Dat is toch een vreemde gewaarwording, de zenuwen gieren door je lijf alsof je voor het eerst gaat vliegen.
Na een geslaagde missie, bleef de kist rondjes boven het vertrekpunt vliegen.
De volgende stap is dus om de FPV spullen aan boord te hijsen en beelden te schieten.
NB. Nu is het alleen nog wachten op de airspeed sensor, want grondsnelheid is vrij kansloos voor een vliegtuig.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar