ontvanger - antenne draadjes - probleem
- Jan Jaap
- Contacteer:
Re: ontvanger - antenne draadjes - probleem
kookgroep automaat bestellen en dan aansluiten 2 fasen, 2 nul
Een fornuisgroep is een dubbele 16A groep die gekoppeld aan elkaar zijn.
De bedieningshendel is ook gekoppeld waardoor deze gezamelijk bedient worden.
Dan heb je 2 fase aansluitingen en 2 nul aansluitingen. (5 draadjes 2,5mm2 van meterkast naar aansluitpunt en afwerken met perilex wandcontactdoos)
Deze is dan geschikt voor aansluitingen tot 7,6kW
Een fornuisgroep is een dubbele 16A groep die gekoppeld aan elkaar zijn.
De bedieningshendel is ook gekoppeld waardoor deze gezamelijk bedient worden.
Dan heb je 2 fase aansluitingen en 2 nul aansluitingen. (5 draadjes 2,5mm2 van meterkast naar aansluitpunt en afwerken met perilex wandcontactdoos)
Deze is dan geschikt voor aansluitingen tot 7,6kW
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Wanneer komt het uit JJ ?
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ik wil wel komen de stekker er in steken
Maar ontopic! Ik had opeens geen ontvangst meer met mijn frsky??? tenminste niet constand.
Blijkt de standaard meegeleverde zendantenne los te zijn gebroken van de connector in de zender. dus net boven de schroefbus. Ik heb er niet merkbaar veel kracht op uitgeoevend of gevallen oid. Dus misschien een extra aandachtspuntje voor de frsky bezitters.
Welke antenne had jij nu Gert? kun je een linkje doen want ik moet een nieuwe bestellen
Maar ontopic! Ik had opeens geen ontvangst meer met mijn frsky??? tenminste niet constand.
Blijkt de standaard meegeleverde zendantenne los te zijn gebroken van de connector in de zender. dus net boven de schroefbus. Ik heb er niet merkbaar veel kracht op uitgeoevend of gevallen oid. Dus misschien een extra aandachtspuntje voor de frsky bezitters.
Welke antenne had jij nu Gert? kun je een linkje doen want ik moet een nieuwe bestellen
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Zaktindegeute
- Contacteer:
Hallo Luppie...
Ik heb (van een wifi module) een gelijke antenne als deze in gebruik..voldoet prima, maar moet nog wel even verder getest worden
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... tenna.html
En ik heb deze..
Ze moeten beiden nog uitvoerig getest worden, maar ze schijnen beter te presteren dan de originele standaard antennes
Ik heb nog een FrSky module liggen, daarvan mag je de antenne wel lenen tot je nieuwe binnen is..
Ik heb (van een wifi module) een gelijke antenne als deze in gebruik..voldoet prima, maar moet nog wel even verder getest worden
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... tenna.html
En ik heb deze..
Ze moeten beiden nog uitvoerig getest worden, maar ze schijnen beter te presteren dan de originele standaard antennes
Ik heb nog een FrSky module liggen, daarvan mag je de antenne wel lenen tot je nieuwe binnen is..
gr. G.
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb nog wel ergens een router met wifi antenne liggen. Eens kijken of die door de rangecheck komt dan heb ik tijdelijk weer iets.
En anders klop ik wel bij jou aan .
En anders klop ik wel bij jou aan .
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Zaktindegeute
- Contacteer:
Morgenmiddag even testen ? Ik heb ook nog wel het e.a. wat ik graag testen wil...
gr. G.
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
De antenne die ik van de router heb gehaalt is uiterlijk 100% het zelfde als de frsky alleen het schroefbusje is net iets anders maar hij past wel.
Het weer zou morgen mee en tegen kunnen vallen dus we zullen wel zien. Als het plenst dan word het een knutselmiddag thuis.
Het weer zou morgen mee en tegen kunnen vallen dus we zullen wel zien. Als het plenst dan word het een knutselmiddag thuis.