Veel plezier Rob,en bouwplezier.Heb vandaag ook weer zo lekker gevlogen met de ka-4 en mooie schaallandingen gemaakt (op een na die Tonnie gefilmd heeft )
Bedankt maar weer Jan Jaap, Klaas,en Frans voor het heerlijk sleepgenot.Het is moeilijk uit te leggen wat voor een plezier /genot dit mij geeft maar ik krijg er super veel energie van. Ook was ik bang dat al dit "grove/grote sleepgeweld"
andere mensen zou weerhouden om te vliegen.Na nu een paar keer gevraagd en gezien te hebben dat we toch allemaal ons "ding"kunnen doen ben ik er stellig van overtuigd dat we allemaal ons ei kwijt kunnen Uiteraard ook weer genoten van al dat ander moois wat onze vereniging biedt
Zaterdag 9 Juli
- ton
- Lid
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Zaterdag 9 Juli
Vanmiddag weer genoten,vooral Johannes met zijn Superman was fantastisch zo kun je maar zien dat iemand met een
toestel van van een paar tientjes net zoveel succes heeft ,als die jongens met die grote zwevers.
Het probleem met het hoogteroer van de Sperber is opgelost,de servo zat met dubbelzijdig tape vast en was verschoven
heb er een hoeveelheid componentenlijm tegen aangesmeerd en nu zit die muurvast.
toestel van van een paar tientjes net zoveel succes heeft ,als die jongens met die grote zwevers.
Het probleem met het hoogteroer van de Sperber is opgelost,de servo zat met dubbelzijdig tape vast en was verschoven
heb er een hoeveelheid componentenlijm tegen aangesmeerd en nu zit die muurvast.