Zaterdag 7 Mei
- Tonnie78
- Contacteer:
Zaterdag 7 Mei
Max is door familieomstandigheden niet aanwezig, maar is er nog iemand met een sleepkist die komt vanmiddag
-
- Contacteer:
Re: Zaterdag 7 Mei
Als het in de auto past neem ik de beide kaaachten mee
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
En anders maak je het maar passend Han
De BigLift komt vandaag ook weer.
De BigLift komt vandaag ook weer.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
- ton
- Lid
- Contacteer:
Ik heb 2 kaachten gezien van Han..Ik heb de mooie moderne zwever gezien van Tonnie..Ik heb de Biglift gezien..rara wat ik niet gezien heb
-= Men dient te begrijpen dat geen enkel statement altijd waar is, zelfs deze niet. =-
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
(Misschien kun je je voorstellen dat ik bovenstaande niet erg kan waarderen)ton schreef:Ik heb 2 kaachten gezien van Han..Ik heb de mooie moderne zwever gezien van Tonnie..Ik heb de Biglift gezien..rara wat ik niet gezien heb-= Men dient te begrijpen dat geen enkel statement altijd waar is, zelfs deze niet. =-
Ik hoef mezelf niet te verantwoorden, maar als ik er geen goed gevoel bij heb sleep ik niet.
Beide heren hebben ook niet gevraagd of ze gesleept konden worden dus zagen ze het zelf waarschijnlijk ook niet zitten.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar
- Tonnie78
- Contacteer:
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden hoor Sander.
We vliegen allemaal voor ons plezier. Het was allemaal erg onrustig dicht bij de grond en dat sleept niet lekker. En als je er geen goed gevoel bij hebt, staan we beter samen aan de grond dan dat we brokken maken.
We vliegen allemaal voor ons plezier. Het was allemaal erg onrustig dicht bij de grond en dat sleept niet lekker. En als je er geen goed gevoel bij hebt, staan we beter samen aan de grond dan dat we brokken maken.