Bij twijfel altijd iets te vliegen meenemen............... vaak valt het (vlieg)weer wel meeHenk schreef: Ik heb m'n twijfels over het (vlieg)weer zaterdag,
Dus kunnen de DJI zaterdag bewonderen?
[edit: correctie foute tekst]
Bij twijfel altijd iets te vliegen meenemen............... vaak valt het (vlieg)weer wel meeHenk schreef: Ik heb m'n twijfels over het (vlieg)weer zaterdag,
Bedankt.sandeaa (Ton) schreef:Gefeliciteerd met je aanschaf.
Een drone zeker een Phantom 3 vliegt altijd als het maar droog is.
Vrijdagavond de eerste LiPo laden dan zie ik zaterdagochtend wel voor de 2e.Erikf schreef:Bij twijfel altijd iets te vliegen meenemen............... vaak valt het (vlieg)weer wel meeHenk schreef: Ik heb m'n twijfels over het (vlieg)weer zaterdag,
Dus kunnen de DJI zaterdag bewonderen?
[edit: correctie foute tekst]
Klopt helemaal volgens de KNVvL reglementering geen speld tussen te krijgen.JJ de Bom schreef: Houdt er rekening mee dat voor het brevet vliegen van een multicopter een stabilisatiesysteem door middel van gyro's is toegestaan, echter de GPS functie niet (drone)
Gelukkig kwam tevens het idee bij me op om ook extra test in te programmeren, nl. reageren de sensoren wel optimaal,Erikf schreef:Ja, dat ken ik. Programma is dan klaar ( denk je) en dan heb je nog een irritante bug.