sleeptreffen 19 maart
-
- Contacteer:
Re: sleeptreffen 19 maart
Nou dan houd ik hem nog maar een poosje,trouwens ik ben van plan om als er bij ons weer een treffen is,mijn
grote k8 te laten slepen,ik heb gezien dat sommige slepers die 16 kg wel de lucht in krijgen.
grote k8 te laten slepen,ik heb gezien dat sommige slepers die 16 kg wel de lucht in krijgen.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Dat is een pak van m'n hart Han...pfft ik zou niet weten waar ik die kist zou moeten laten ondanks dat ik hem zo mooi vindt.......
De grote KA8 laten slepen is natuurlijk ook super maar is natuurlijk nog niet zo mooi als een junior sperber
De grote KA8 laten slepen is natuurlijk ook super maar is natuurlijk nog niet zo mooi als een junior sperber
- Jan Jaap
- Contacteer:
Wat al eens eerder is opgemerkt en zeker als je 2 KA8-en van verschillende afmetingen hebt. Zodra die in de lucht is, zie je weinig verschil meer. Hooguit dat je met een 6 meter bak waarschijnlijk hoger gaat vliegen, omdat ie zo goed zichtbaar blijft en de massatraagheid die doet vermoeden dat het wel eens iets groots zou kunnen zijn.
Blijkt dan ook weer dat een 3,5-4m kist makkelijker te vervoeren is en dat je hem eerder gaat vliegen omdat ie zo lekker handzaam is. En wat mee zou kunnen spelen zijn de gedachte aan de kosten bij een crash van een 500 euro vliegtuig of een 2000 euro vliegtuig.
Blijkt dan ook weer dat een 3,5-4m kist makkelijker te vervoeren is en dat je hem eerder gaat vliegen omdat ie zo lekker handzaam is. En wat mee zou kunnen spelen zijn de gedachte aan de kosten bij een crash van een 500 euro vliegtuig of een 2000 euro vliegtuig.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Ik sluit me wel bij Ton aan: eerst maar eens tunen, en die ene verdraaide remklep genezen!han schreef: Misschien ga ik de Sperber wel verkopen ik vlieg liever met de k8
-
- Contacteer:
Heb de afgelopen week elke dag wel 10 keer de remkleppen op en neer laten gaan en dan kom je op het veld en
dan weigert er weer één,mijn geduld is niet eindeloos!
dan weigert er weer één,mijn geduld is niet eindeloos!
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ik heb me gisteren kosteloos verkmaakt met het opslepen van diverse grote en kleine zwevers.
In totaal een stuk of 16 (heb het niet echt goed geteld) sleeps gemaakt tot 300m.
Geweldige opzet, en sublieme dag!
heel veel dank aan iedereen die meegewerkt heeft. ik las al dat er gevraagd werd om naar het einde van het seizoen nog een sleepmeeting te organiseren, beter dan dat word het niet !
In totaal een stuk of 16 (heb het niet echt goed geteld) sleeps gemaakt tot 300m.
Geweldige opzet, en sublieme dag!
heel veel dank aan iedereen die meegewerkt heeft. ik las al dat er gevraagd werd om naar het einde van het seizoen nog een sleepmeeting te organiseren, beter dan dat word het niet !
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
- Tonnie78
- Contacteer:
- Tonnie78
- Contacteer:
- ton
- Lid
- Contacteer:
Mooi man..
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ik heb nog wat filmpjes gemaakt van de sleeps, enige min puntje is dat ik ergens het opname en stop (zelfde knop) heb omgedraaid.
Zodoende heb ik een film van een half uur, van de N50 gemaakt.. Beetje jammer.
https://youtu.be/IrLyCfGI7YA
Zodoende heb ik een film van een half uur, van de N50 gemaakt.. Beetje jammer.
https://youtu.be/IrLyCfGI7YA
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar