hierbij wat informatie, en voor de anderen ook natuurlijk

Het is een tekening van Don Smith.
Harm van Wendel ( menig 1 kent hem nog wel

Bennie en Jacco hadden al veel ervaring met de DC3 en die enkel en alleen van tekening gebouwd, waarbij bleek dat na avonden ribben zagen die op tekening heel goed leken maar op de bouwplank een golfplaat, is besloten om deze keer het hout pakket gefreesd uit Amerika te laten komen.
We hadden goede hoop dat de tekening en het hout dan hele goede vriendjes waren.
Maar dat is ijdele hoop gebleken.
Op het internet zijn zo links en rechts wel wat foto's te vinden van iemand die enthousiast is begonnen, maar een bouwverslag tot aan het eind is van deze kist niet te vinden.
We weten inmiddels waarom, er is al menig denk uurtje voorbij gegaan om ergens een oplossing voor te vinden.
Maar dan is Bennie ook wel weer zo eigenwijs om te zeggen, niet dat vliegtuig maar ik ga het winnen.
En het resultaat tot dusver is te zien op de foto's.
Moet heel eerlijk zijn dat ik zelf niet zo heel veel gedaan heb aan deze kist.
Bennie heeft het overgrote deel voor zijn rekening genomen bijgestaan door Jacco, en inmiddels is ook Tonnie menig uurtje te vinden bij Bennie in de garage.
Zoals gezegd de tekening is van Don Smith. ( 9 stuks )
Het freespakket komt bij http://www.precisioncutkits.com/ vandaan
Motoren zullen uiteraard brandstof worden, weten nog niet precies welke maar de voorkeur gaat uit naar 4x15 CC 4 takt.
Servo's weet ik zo niet, maar zijn er een hele berg

Verlichting zal Tonnie gaan maken.
Het is de bedoeling om deze met 2 zenders te gaan vliegen, 1 vlieger en 1 voor de zaken erom heen.
Tot zover even snel wat info.