Minimoa van royal model
- Tonnie78
- Contacteer:
Re: Minimoa van royal model
Telefoon?
- Tonnie78
- Contacteer:
Volgens mij moet Ton nog even de laatste firmware op zijn toestel zitten om foto's te kunnen maken ;);)
- ton
- Lid
- Contacteer:
Lopen jullie me nou voor de gek te houden??? met een telefoon kun je telefoneren....
En foto's maak je met een camera...Ik ben toch niet gek..Straks willen jullie me ook nog wijs maken dat ze op de maan zijn geweest...
Koekkoek je neemt mij niet in de maling!
https://youtu.be/wVrjF2ukTVA
Oowh hier ze je de Minimoa zoals ik die heb (Ik heb alleen een andere kap erbij,niet de orginele "druppel") maar voor de rest idem voor het oog.
En voor de oplettende kijker...die andere gaat op de bouwplank komen..
En foto's maak je met een camera...Ik ben toch niet gek..Straks willen jullie me ook nog wijs maken dat ze op de maan zijn geweest...
Koekkoek je neemt mij niet in de maling!
https://youtu.be/wVrjF2ukTVA
Oowh hier ze je de Minimoa zoals ik die heb (Ik heb alleen een andere kap erbij,niet de orginele "druppel") maar voor de rest idem voor het oog.
En voor de oplettende kijker...die andere gaat op de bouwplank komen..
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Mooi filmpje, meer als ik eerlijk ben vind ik de petrel 13 nog net een stukje mooier
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
- ton
- Lid
- Contacteer:
Ik niet,vind alle Hans Jacobs modellen wel HEEL mooi! maar ze zijn zo duits.Maar waarom vind ik dit Britse vliegertje zo mooi...
Tsja gejat van Herr Jacobs..maar is wel bijzonder en zijn er denk ik niet zo veel van in nederland als de minimoa's (in wat voor uitvoering ook) en dus gaat het deze worden in totaal houtbouw..lekker oldscool...Maar dit wordt geen "vluggertje" Ben bang dat als ik eraan begin er zomaar een jaar zoet mee ben.Deze is ook meer voor het modelbouwplezier..vliegtuigen om te vliegen heb ik nu wel genoeg!
Tsja gejat van Herr Jacobs..maar is wel bijzonder en zijn er denk ik niet zo veel van in nederland als de minimoa's (in wat voor uitvoering ook) en dus gaat het deze worden in totaal houtbouw..lekker oldscool...Maar dit wordt geen "vluggertje" Ben bang dat als ik eraan begin er zomaar een jaar zoet mee ben.Deze is ook meer voor het modelbouwplezier..vliegtuigen om te vliegen heb ik nu wel genoeg!
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Wordt zeker een mooi bouw project Ton als ik geld had dan wist ik het wel.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Theo,dit heeft juist niet met geld te maken.Snel een vliegtuig kopen wel.Dit wordt stukje bij beetje gerealiseerd,plankje bij plankje.
Geloof me theo m'n eerste vliegtuigje heb ik als kind van 7 gebouwd op een hobbyclub en het is puur terug naar modelbouw wat ik vroeger ook plankje bij plankje moest verdienen.Zo woonde ik in waalwijk vlak bij Hobby inn ( Jan en Jennie van beek) en heb toen ik wat ouder was bv. m'n eigen lijnbestuude vliegtuigen kunnen bekostigen om wat "taxies"te bouwen voor mensen van RVB ( radio vliegclub Brabant) en soms kreeg ik wel eens een plankje extra van Jan maar oke,.En ik heb het nu idd wel wat breder maar nogmaals dit gaat puur om de beleving van het bouwen terug te krijgen en niet om ff snel wat te kopen. Maar je mag best mee komen snijden en schuren hoor Maar er zijn toch ook bouwprojectjes zat van bv de clubzwever? Kost toch ook geen vermogen? en vliegt vermoedelijk nog beter ook!
Snel vliegtuigen kopen heb ik nu genoeg gedaan...
En eerlijk gezegd ben ik juist weer op het "modelbouwpad"gezet door Johannes en Max.Laten we eerlijk zijn we zijn toch allemaal er van overtuigd dat je voor de prijzen van tegenwoordig zelf niet meer kan bouwen?...Toch ga ik eens terug naar af.. lekker knutselen
Geloof me theo m'n eerste vliegtuigje heb ik als kind van 7 gebouwd op een hobbyclub en het is puur terug naar modelbouw wat ik vroeger ook plankje bij plankje moest verdienen.Zo woonde ik in waalwijk vlak bij Hobby inn ( Jan en Jennie van beek) en heb toen ik wat ouder was bv. m'n eigen lijnbestuude vliegtuigen kunnen bekostigen om wat "taxies"te bouwen voor mensen van RVB ( radio vliegclub Brabant) en soms kreeg ik wel eens een plankje extra van Jan maar oke,.En ik heb het nu idd wel wat breder maar nogmaals dit gaat puur om de beleving van het bouwen terug te krijgen en niet om ff snel wat te kopen. Maar je mag best mee komen snijden en schuren hoor Maar er zijn toch ook bouwprojectjes zat van bv de clubzwever? Kost toch ook geen vermogen? en vliegt vermoedelijk nog beter ook!
Snel vliegtuigen kopen heb ik nu genoeg gedaan...
En eerlijk gezegd ben ik juist weer op het "modelbouwpad"gezet door Johannes en Max.Laten we eerlijk zijn we zijn toch allemaal er van overtuigd dat je voor de prijzen van tegenwoordig zelf niet meer kan bouwen?...Toch ga ik eens terug naar af.. lekker knutselen
-
- Contacteer:
Leuk zoon autobiografie Ton
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad!han schreef:Leuk zoon autobiografie Ton
En ook heel herkenbaar. Nu kun je de vliegtuigen kopen waar je als jonge jongen alleen maar dromend naar kon kijken. Oke, daarin schieten we nu wel eens wat door , maar het geeft wel aan of iemand echt verknocht is aan deze hobby. En het bouwen is inderdaad soms net zo leuk/belangrijk als het vliegen zelf.
En Theo: Ton heeft wel gelijk: het hoeft niet meteen een vermogen te kosten. Een zwevertje van rond de 2 meter is vaak net zo leuk als een groot "monster" en voor een paar tientjes aan hout en andere toebehoren vliegt het al.
Max
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Mooi verhaal Ton.
Maar jullie hebben helemaal gelijk zelf bouwen is het leukste om te doen.
Ik moet weer is op zoek naar een tekening van een zwever met motor natuurlijk.
Ik moet wel zeggen dat het model wat jij gaat bouwen Ton wel mooi is.
Net als bij de K8 heeft het een geweldige uitstraling om het te zien vliegen.
Maar jullie hebben helemaal gelijk zelf bouwen is het leukste om te doen.
Ik moet weer is op zoek naar een tekening van een zwever met motor natuurlijk.
Ik moet wel zeggen dat het model wat jij gaat bouwen Ton wel mooi is.
Net als bij de K8 heeft het een geweldige uitstraling om het te zien vliegen.