Minimoa van royal model
- ton
- Lid
- Contacteer:
Re: Minimoa van royal model
Aldoende leert men.Nu nog een camera kopen,heb al iets met m'n gopro geprobeerd maar daar zie je dus niet mee wat je fotografeerd.Maar....komt goed...
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Goed Ton!
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Tonnie78
- Contacteer:
Ik heb anders nog wel een digitale camera liggen die ik nooit gebruik. Geen super apparaat maar voor dit doel prima geschikt
- ton
- Lid
- Contacteer:
Nou ,daar wil ik wel gebruik van maken! Heb nu dankzij Frau "sauerpraum" Paff wel alle kleinonderdelen binnen.Ik kan dus langzaamaan gaan beginnen met de bouw.Ps Voor degene die het woord sauerpraum niet snappen, op z'n duits is het griesgram maar ik vond ons duits zo leuk dat ik hier toch m'n "eigen" woordje voor wou gebruiken. En voor Tonnie,morgen als ik de stad uit kan kom ik op de clubavond,anders zeker woensdag ( bvd) Ik ga wel vast beginnen met scharnieren ed erin zetten.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Tsja ben toch maar vast even zonder foto's verder gegaan met kleine dingetjes.Ik dacht dat dat niet zou opvallen ,begint echter stiekem toch al wat vorm te krijgen.A.s. winter wil ik een keer een ECHT bouwproject beginnen aangezien die bouwdozen niet echt ruimte geven om er iets fatsoenlijks van te maken of je moet weer helemaal vanaf scrap beginnen. Heb vroeger als kind altijd veel gebouwd en eerlijk gezegd begint het bloed weer te kruipen....Na b.v. zo'n bouwverslag http://www.rc-network.de/forum/showthre ... önadler-35 Maar goed eerst de minimoa maar eens af krijgen Ps foto's komen nog wel alleen ben ik bang dat hij dan al in vergevorderd stadium verkeerd
- Tonnie78
- Contacteer:
Ik snap de hint Ton. Ik zal de camera meenemen morgen. :D:D
- ton
- Lid
- Contacteer:
Ik zweer je dat het zo niet bedoelt was!!!!! maar...zou wel leuk zijn
- Tonnie78
- Contacteer:
En waar blijven de foto's? ;);)
- ton
- Lid
- Contacteer:
Nou,ik ben bang dat er geen bouwverslag komt.
Wat moet ik nou met een camera zonder SD kaart!
Heb het hele huis afgezocht naar zo'n prehistorische grote (A4?) SD kaart,maar tegenwoordig zijn die dingen een stuk kleiner geworden!!
Maar goed de volgende keer ga ik wel echt een bouwverslag maken aangezien ik dan zelf zo'n ding koop en van plan ben om een grote houtbouw vintage zweefkist in elkaar te gaan flanzen.Maar de Minimoa is al zo ver klaar dat ik eigenlijk alleen een foto had kunnen maken van ..niet geassembleerd tot..geassembleerd
ps zaterdag neem ik weer je camera retour,de lipo is geladen..Alleen ff een SD KAART erin en je kan weer foto's maken
Wat moet ik nou met een camera zonder SD kaart!
Heb het hele huis afgezocht naar zo'n prehistorische grote (A4?) SD kaart,maar tegenwoordig zijn die dingen een stuk kleiner geworden!!
Maar goed de volgende keer ga ik wel echt een bouwverslag maken aangezien ik dan zelf zo'n ding koop en van plan ben om een grote houtbouw vintage zweefkist in elkaar te gaan flanzen.Maar de Minimoa is al zo ver klaar dat ik eigenlijk alleen een foto had kunnen maken van ..niet geassembleerd tot..geassembleerd
ps zaterdag neem ik weer je camera retour,de lipo is geladen..Alleen ff een SD KAART erin en je kan weer foto's maken
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Heb jij geen telefoon met camera dan?
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn