28 juni 2015 F5j wedstrijd in Kampen
- Jan Jaap
- Contacteer:
28 juni 2015 F5j wedstrijd in Kampen
Op zondag 28 juni 2015 wordt een wedstijd F5j gehouden op ons veld.
Inschrijving staat voor iedereen open en is niet kosteloos.
Hiervoor dien je je te registreren op F5j.nl. In principe kan iedereen mee doen met een zweefkist voorzien van elektromotor. Dus ook een schuimpie zoals een Easystar of een Easyglider.
De speciale logger hoef je niet aan te schaffen. Daar zijn er op de club genoeg van en anders wordt deze op de wedstrijd in bruikleen gegeven.
De briefing is om 10.00 uur en de start van de vluchten is om 10.30 uur.
Inschrijving kun je doen op http://www.f5j.nl en/of het modelbouwforum.
Je mag ook in dit topic kenbaar maken of je mee wilt doen dan zorg ik dat dit bij de wedstrijdleiding terecht komt.
Inschrijving staat voor iedereen open en is niet kosteloos.
Hiervoor dien je je te registreren op F5j.nl. In principe kan iedereen mee doen met een zweefkist voorzien van elektromotor. Dus ook een schuimpie zoals een Easystar of een Easyglider.
De speciale logger hoef je niet aan te schaffen. Daar zijn er op de club genoeg van en anders wordt deze op de wedstrijd in bruikleen gegeven.
De briefing is om 10.00 uur en de start van de vluchten is om 10.30 uur.
Inschrijving kun je doen op http://www.f5j.nl en/of het modelbouwforum.
Je mag ook in dit topic kenbaar maken of je mee wilt doen dan zorg ik dat dit bij de wedstrijdleiding terecht komt.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Re: 28 juni 2015 F5j wedstrijd in Kampen
JJ de site van f5j.nl heeft nog niks staan bij wedstrijden in 2015.
Is dit het linkje naar het modelbouwforum? LINK
en wat zijn de kosten?
Is dit het linkje naar het modelbouwforum? LINK
en wat zijn de kosten?
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Jan Jaap
- Contacteer:
Op het MBF staat dat vorige wedstrijden 8 euro kosten. Of dat ook voor 2015 is, weet ik niet.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ik had Arjan de vraag voorgelegd of clubleden mee kunnen doen aan F5J.
Dit omdat ik me er wel iets bij voor kan stellen dat mensen welke voor het NK meevliegen voorrang zouden kunnen krijgen.
Zie hierbij het antwoord:
Kosten: €8 (liefst gepast)
Ik zal tegen de tijd dat de inschrijving geopend is dit draadje nog even bumpen.
Dit omdat ik me er wel iets bij voor kan stellen dat mensen welke voor het NK meevliegen voorrang zouden kunnen krijgen.
Zie hierbij het antwoord:
Dit betekent dus dat wanneer de inschrijving voor de wedstrijd in Kampen geopend is, men zich kan inschrijven via http://www.F5J.nlHoi Sander
Hoe we het gaan doen: iedereen kan/mag zich inschrijven,er is geen limiet.
Dat kan wel betekenen dat we met meer groepen gaan werken en er dus minder rondes gevlogen worden.
Dus je clubgenoten kunnen zich gewoon inschrijven, op dezelfde manier als ieder ander natuurlijk.
Als de inschrijving gesloten is, is hij ook voor iedereen gesloten.
Kosten: €8 (liefst gepast)
Ik zal tegen de tijd dat de inschrijving geopend is dit draadje nog even bumpen.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
- Jan Jaap
- Contacteer:
Voor degene die mee wil doen:
De inschrijving is gestart.
http://www.modelbouwforum.nl/threads/nk ... st-3584295
De inschrijving is gestart.
http://www.modelbouwforum.nl/threads/nk ... st-3584295
- ton
- Lid
- Contacteer:
Zo te lezen zal het wel druk worden ( ze hebben veel tegenslag gehad met het weer) Ik wil wel bardienst of iets dergelijks doen om "" geen sta in de weg" te worden.Lijkt me leuk.
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Voor de wedstrijd heb ik mijn Alpha 21 electric omgebouwd met rolroeren en flaps. Het sturen was prima alleen bij vlagerige wind kon ik niet snel en hard genoeg sturen en ik hoop met de flaps dat ik wat beter een doellanding kan maken.
Ik heb alleen hele dikke pech met mijn servo's... Ik had de HK15148 gekozen omdat die rechtstreeks in het servo bakje in de vleugel past. Na installatie, draairichting check, servohoorntje er recht op enz enz de vleugel in de folie gezet. Nadat alles af is blijkt er toch een servo stuk te zijn gegaan
Ik heb net een nieuwe servo binnen gekregen en de tandwielen over gezet. Morgen hoop ik dus even een vluchtje te maken met de nieuwe roeren.
Ik heb alleen hele dikke pech met mijn servo's... Ik had de HK15148 gekozen omdat die rechtstreeks in het servo bakje in de vleugel past. Na installatie, draairichting check, servohoorntje er recht op enz enz de vleugel in de folie gezet. Nadat alles af is blijkt er toch een servo stuk te zijn gegaan
Ik heb net een nieuwe servo binnen gekregen en de tandwielen over gezet. Morgen hoop ik dus even een vluchtje te maken met de nieuwe roeren.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Tonnie78
- Contacteer:
Nou volgens mij gingen de doellandingen prima gisteren
Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ja ik ben blij met de nieuwe roeren. Hij vliegt nu wat sportiever met de rolroeren. De flaps was even uitproberen maar toen ik het hoogteroer mee had gemixt werkte het goed. Ik zou nu zeker wat puntjes op de landing moeten kunnen halen.
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
nog even onder de aandacht voor aanstaande zondag.
Meer info staat hier http://www.modelbouwforum.nl/threads/nk ... ni.229294/
Het lijkt er op dat ik de enige deelnemer ben uit de club
Misschien moet er nog even gekeken worden of de eet en drink voorraden aangevuld zijn? Er lijkt een grote groep te komen!
Meer info staat hier http://www.modelbouwforum.nl/threads/nk ... ni.229294/
Het lijkt er op dat ik de enige deelnemer ben uit de club
Misschien moet er nog even gekeken worden of de eet en drink voorraden aangevuld zijn? Er lijkt een grote groep te komen!