De gebogen tip is weer een lastig klusje maar het is gelukt.
Dan gaan de vleugels aan de nog open romp om de instelhoeken gelijkend te maken daar is een plaatje met sleuf F21 voor bijgevoegd.
In dat plaatje zou de centreerlip A41 die in de vleugel zit in moeten passen. Maar let op de sleuf in dat plaatje is te breed waardoor de vleugel achterzijde toch nog kan bewegen.
Dus een nieuw plaatje maken of pennen.
Nu dat gereed is kan de romp in de folie.
Ik zie daar toch wel een beetje tegenop want er zijn veel rondingen.
De folie op de rompaansluiting ribben kunnen door hun te krappe afmetingen de ribben niet helemaal volgen en zit op diverse punten los van de rib.
Met veel geduld gaat het toch nog wat geworden.
Voor het lange rompdeel had ik het liefst geen of weinig naden maar je ontkomt er hier niet aan.
Ik dacht dat ik toch wel een beetje kon foliën maar de romp is een toch wel een hele klus geworden.
Uiteindelijk zit het er nu redelijk strak op maar je blijft strijken.
Nu de romp in de folie zit kan ik het stabilo er pas op lijmen en kan ik hem uitlijnen met de vleugels.
Dat kon nu pas na het foliën omdat door de folie en krimpen de staart iets zou kunnen torderen.
Dus de vleugels er aan opstellen en op het zicht uiteindelijk het kantelpunt vast lijmen.
Op deze manier met die plaatjes kun je tot het laatste moment het stabilo in 2 richtingen stellen en daarna lijmen.