en twee stoeltjes van 1,5mm balsa met een stift zwart gemaakt net als de sticks van sateprikker.
Ik zocht twee piloten maar niks wat echt lekker paste. Playmobil kwam in de buurt maar ook niet helemaal dus zelf maar wat gemaakt van blauw schuim.
Ik wou hem eigenlijk weg gooien maar na een kleurtje met een stift leek het best aardig.
ook zijn maatje er snel even achteraan gemaakt. Gewoon met een mes en een vijltje en daarna met stift kleuren. Niet te netjes wat dat is helemaal niet nodig.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
Ik heb alle jpegjes gedeelt van de cockpit dat zijn namelijk de foto's verder heb ik niks.
Ik heb alles gewoon uit de losse pols gesneden dus geen tekening. Maar het is ook niet zo moeilijk. je begint met het cockpitje en die maak je naar de form van je neus. dan de bodem en achterkant op maat maken.
Dan kun je je eigen fantasie gebruiken voor de inhoud. Een barbie of andere pop is het makkelijkste.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.