Ik was alweer een stukje verder gekomen.
Ondertussen de romp helemaal in elkaar gelijmd met de edf er op. Ik heb de as van de motor dikker gemaakt met alluminiumfolie. Na een paar keer proberen had ik de goeie diameter te pakken. Het lijkt allemaal goed te zitten want hij is in balans en trekt veel minder ampere namelijk 24 en zakt dan wat terug!!
Er ging iets mis met het lijmen van de voorkant van de edf en thrustcone op de ring die aan het stokje zit, ik weet niet precies wat maar het ziet er een beetje raar uit:
Ik heb die boel gelaten zoals hij was dus geen plamuur en uren aan schuurwerk dat bewaar ik een keer voor een dure kist. Ik heb de boel geverfd met acryl verf van de kwantum omdat die veel kleurtjes hebben.
Hier de eerste fase die moest in drie lagen:
en natuurlijk de cocpit:
toen de tweede fase in 4 lagen want deze kleur denkt een stuk minder goed. Misschien zelfs nog een laagje omdat hij nog iets streperig is:
Het was aardig lastig met een klein penseeltje proberen een beetje recht te kliederen maar het is redelijk gelukt en hij is aardig blits dacht ik zo.
Nu alleen de onderkant nog
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.