luppie's hobbyhok
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Re: luppie's hobbyhok
Thanx Jasper!
Het hok is bijna klaar dus nog even een update.
De vloer is geëgaliseerd en alle muren en kozijnen aan de binnenkant zijn geschilderd.
De buitenkant heeft nieuwe bestrating gekregen en een randje grind zodat het water daar snel weg zakt.
Vandaag een start gemaakt met de inrichting. Alleen het elektra en werkbank moet nog.
Het hok is bijna klaar dus nog even een update.
De vloer is geëgaliseerd en alle muren en kozijnen aan de binnenkant zijn geschilderd.
De buitenkant heeft nieuwe bestrating gekregen en een randje grind zodat het water daar snel weg zakt.
Vandaag een start gemaakt met de inrichting. Alleen het elektra en werkbank moet nog.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Een van de laatste updates over het hobbyhok want hij is zo goed als klaar.
Ik heb er een grote werktafel in gemaakt met een computerhoek aan het eind. De poten heb ik schuin naar de muur gemaakt zodat je daar geen last van hebt. Met die lange plank aan de muur kwam ik er achter dat de stucadoor niet heel mooi werk heeft geleverd. Helaas gaf hij geen garantie Ook elektrisch helemaal voor elkaar nu.
Ik heb er een grote werktafel in gemaakt met een computerhoek aan het eind. De poten heb ik schuin naar de muur gemaakt zodat je daar geen last van hebt. Met die lange plank aan de muur kwam ik er achter dat de stucadoor niet heel mooi werk heeft geleverd. Helaas gaf hij geen garantie Ook elektrisch helemaal voor elkaar nu.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Kwijl, kwijl, kwijl...
Man wat een mooi hok...
Man wat een mooi hok...
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
"Live your life, like there's no tomorrow"
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
Mooi hobbyhok hoor. Dit kun je eigenlijk geen hok meer noemen
Mag je nog wel voor een bakje koffie in huis komen? ik zie geen koffiezetter
Mag je nog wel voor een bakje koffie in huis komen? ik zie geen koffiezetter
Groeten,
Erik
Erik
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Af en toe word ik nog uitgenodigd voor een bakkie in huis. Wel genoeg ruimte voor een bed
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Nu de vliegtuigen er nog in Johannes maar het ziet er prachtig uit mijn complimenten.
-
- Contacteer:
Hallo Johannes, gefeliciteerd met je prachtige hok ,kun je een keer bij
mij langskomen om mijn hok op te ruimen?
mij langskomen om mijn hok op te ruimen?
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
bedankt En die vliegtuigen er in puzzelen word inderdaad een uitdaging.
Welke maand moet ik gaan snipperen om bij jou op te ruimen Han?
Welke maand moet ik gaan snipperen om bij jou op te ruimen Han?
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb het schuurtje de laatste tijd een nieuw dak gegeven. Zoals je op de foto's hier boven kunt zien zat er een asbest golfplaten dakje op. Die heb ik vervangen voor dakpannen. Hiervoor moesten er wel extra balken in komen omdat het bijna 1000 kilo zwaarder is.
Eerst nog even een impressie van voor de verbouwing
Golfplaten er af en een nieuwe laag platen er op. Helaas geen ruimte voor isolatie want dan kwam de aansluiting bij de nok niet goed. Toch is de isolatie nu ruim het dubbele van wat het was
Toen een laag folie
Daarna een moderne gladde pan. Dit moet ook nog op de bijkeuken komen nog net te zien rechts onder op de foto.
De bijkeuken heb ik inmiddels ook helemaal aangepast. hij is van hout maar de constructie was niet wind en waterdicht. Hij was helemaal verrot. Ik heb hem grotendeels afgebroken en opnieuw opgebouwd. Nu geisoleerd en waterdicht.
Eerst nog even een impressie van voor de verbouwing
Golfplaten er af en een nieuwe laag platen er op. Helaas geen ruimte voor isolatie want dan kwam de aansluiting bij de nok niet goed. Toch is de isolatie nu ruim het dubbele van wat het was
Toen een laag folie
Daarna een moderne gladde pan. Dit moet ook nog op de bijkeuken komen nog net te zien rechts onder op de foto.
De bijkeuken heb ik inmiddels ook helemaal aangepast. hij is van hout maar de constructie was niet wind en waterdicht. Hij was helemaal verrot. Ik heb hem grotendeels afgebroken en opnieuw opgebouwd. Nu geisoleerd en waterdicht.