** Clubproject **
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Re: ** Clubproject **
ja ik wil ook wel een schakelaartje
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
komt goed, zal ze alvast een keer laden, en zaterdag alles meenemen..
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
"Live your life, like there's no tomorrow"
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ik ben toch nog even als een speer aan het hobbyen geslagen want anders gaat het lang duren.
Toen ik de twee vleugels aan elkaar wou plakken kwam ik er achter dat één vleugel ongeveer 8mm minder breed was.
Ik heb er een latje tegenaan gelijmt en omdat de vleugel aan de achterkant al een deuk had heb ik er een dikke laag plamuur op gesmeerd.
Hij moet nog even geschuurd worden maar dan is hij even groot als de andere vleugelhelft.
geplamuurd met alabastine extra alles vuller gemengd met een paar druppels water. lichtgewicht en heel makkelijk te schuren. vergelijkbaar met balsa plamuur geloof ik. En het gewicht van de twee helften is toevallig nu gelijk aan elkaar namelijk 133 en 131 gram.
Toen ik de twee vleugels aan elkaar wou plakken kwam ik er achter dat één vleugel ongeveer 8mm minder breed was.
Ik heb er een latje tegenaan gelijmt en omdat de vleugel aan de achterkant al een deuk had heb ik er een dikke laag plamuur op gesmeerd.
Hij moet nog even geschuurd worden maar dan is hij even groot als de andere vleugelhelft.
geplamuurd met alabastine extra alles vuller gemengd met een paar druppels water. lichtgewicht en heel makkelijk te schuren. vergelijkbaar met balsa plamuur geloof ik. En het gewicht van de twee helften is toevallig nu gelijk aan elkaar namelijk 133 en 131 gram.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Johannes,
We hebben inderdaad wel meer verschillende vleugels gezien. Achteraf had ik misschien iets meer instructies moeten geven voor de plaatsing van de kernen. Je hebt het het in ieder geval opgelost!
Max
We hebben inderdaad wel meer verschillende vleugels gezien. Achteraf had ik misschien iets meer instructies moeten geven voor de plaatsing van de kernen. Je hebt het het in ieder geval opgelost!
Max
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
Vandaag thuis begonnen met de folie.
Ook weer erg leerzaam, ik was Oracover gewent en daar is een duidelijke beschermlaag te zien. Bij de folie die we voor het project gebruiken duurde het even voordat ik het door had hoe dun die beschermlaag daar op is Maar toch gevonden.
De vleugel begint ook al te vorderen, met een beetje mazzel kan ik die begin volgende week in de folie zetten.
Ook weer erg leerzaam, ik was Oracover gewent en daar is een duidelijke beschermlaag te zien. Bij de folie die we voor het project gebruiken duurde het even voordat ik het door had hoe dun die beschermlaag daar op is Maar toch gevonden.
De vleugel begint ook al te vorderen, met een beetje mazzel kan ik die begin volgende week in de folie zetten.
Groeten,
Erik
Erik
-
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik ben bijna klaar ,de folie zit er op en op 20 meter hoogte zie je de bobbels in de
folie niet meer, het staartstuk is er vanavond aan gepoert ,nu moeten alleen de
rolroerservoos nog worden aangesloten en kunnen we volgende zaterdag
vliegen.
Ik ben bijna klaar ,de folie zit er op en op 20 meter hoogte zie je de bobbels in de
rolroerservoos nog worden aangesloten en kunnen we volgende zaterdag
vliegen.
- flymax
- Lid
- Contacteer:
han schreef:Hallo allemaal,
rolroerservoos nog worden aangesloten en kunnen we volgende zaterdag vliegen.
Mooi zo Han. Bedoel je niet gePURd in plaats van gepoerd?
Ik ben blij dat je zo mooi bent opgeschoten. Neem je hem morgenavond mee?
Max
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Ik heb vanmorgen de slagmoer aan gebracht.
Maar ik heb het gevoel dat de bout niet bij de moer past
Theo
Maar ik heb het gevoel dat de bout niet bij de moer past
Theo
- frahati
- Contacteer:
Hallo Theo,
paste de bout en moer van te voren wel, of heb je dit niet gepast.
kan ook zijn dat wanneer je hem iets scheef heb geschroefd, hij daarna niet meer past.
je kan dan er een klein stukje afhalen met een mesje.
Frans.
paste de bout en moer van te voren wel, of heb je dit niet gepast.
kan ook zijn dat wanneer je hem iets scheef heb geschroefd, hij daarna niet meer past.
je kan dan er een klein stukje afhalen met een mesje.
Frans.
happy landings
- Theo
- Lid
- Contacteer:
Hallo Frans,
Ik heb de bout en moer van Alexander ook ge probeert maar die kan ik er ook niet op krijgen.
Ik heb het idee dat er net een maat verschil in zit.
Theo
Ik heb de bout en moer van Alexander ook ge probeert maar die kan ik er ook niet op krijgen.
Ik heb het idee dat er net een maat verschil in zit.
Theo