FunFly wedstrijd
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
FunFly wedstrijd
Op zaterdag 22 September gaan we een funfly organiseren*
Bij deze funfly moet je met je vliegtuig leuke opdrachten doen waarvoor je punten kunt krijgen. De onderdelen zitten zo in elkaar dat iedereen mee kan doen van beginner tot gevorderde. De opdrachten zullen vliegtuig veilig zijn zodat schade vermeden wordt.
Er mag met elk type vliegtuig gevlogen worden maar het is zeer geschikt voor de easystar.
Afhankelijk van het aantal deelnemers word bepaald hoeveel onderdelen we gaan doen. We beginnen om 13:00 tot uiterlijk 17:00.
Geef je in dit draadje alvast op zodat we een idee hebben hoeveel vliegers er komen. Aanmelding op de dag zelf kan natuurlijk ook.
groeten Johannes en Klaas.
Deelnemers tot nu toe opgegeven:
Sander
Han
Alexander
Theo
Erik
Frans
Gerlof
AirHance
flymax
hans
* bij slecht weer schuift het op naar zaterdag 29 september.
Bij deze funfly moet je met je vliegtuig leuke opdrachten doen waarvoor je punten kunt krijgen. De onderdelen zitten zo in elkaar dat iedereen mee kan doen van beginner tot gevorderde. De opdrachten zullen vliegtuig veilig zijn zodat schade vermeden wordt.
Er mag met elk type vliegtuig gevlogen worden maar het is zeer geschikt voor de easystar.
Afhankelijk van het aantal deelnemers word bepaald hoeveel onderdelen we gaan doen. We beginnen om 13:00 tot uiterlijk 17:00.
Geef je in dit draadje alvast op zodat we een idee hebben hoeveel vliegers er komen. Aanmelding op de dag zelf kan natuurlijk ook.
groeten Johannes en Klaas.
Deelnemers tot nu toe opgegeven:
Sander
Han
Alexander
Theo
Erik
Frans
Gerlof
AirHance
flymax
hans
* bij slecht weer schuift het op naar zaterdag 29 september.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
FunFly wedstrijd
Ik wil graag mee doen
Ps. Wil iemand eens kijken waarom mijn Ez zo scheef vliegt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ps. Wil iemand eens kijken waarom mijn Ez zo scheef vliegt?
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
- Jan Jaap
- Contacteer:
Re: FunFly wedstrijd
Ik denk dat het komt omdat je je brevet nog niet hebt
Sent from my computer using keyboard
Sent from my computer using keyboard
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
FunFly wedstrijd
Hai JJ,
Er klopt echt iets niet aan die kist, maar ik kan het niet vinden.
We hangen er binnenkort wel even een frsky ontvanger in dan kan een van jullie eens kijken (ik vlieg mode 2).
Er klopt echt iets niet aan die kist, maar ik kan het niet vinden.
We hangen er binnenkort wel even een frsky ontvanger in dan kan een van jullie eens kijken (ik vlieg mode 2).
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar
-
- Contacteer:
IK doe wel mee.
- Alexander
- Lid
- Contacteer:
Mijn vader en ik doen ook mee aan de wedstrijd
Alexander
Alexander
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Hey Sander het scheef vliegen heeft bij die vliegtuigen vaak te maken met een kromme staart boom (of hoe dat ook heet). Hou hem over de kop en kijk vanaf de neus over de onderkant richting de staart. Volgens mij zit er een naad die dus recht zou moeten zijn. En anders misschien toch een scheef kielvlak of je motor zit er niet recht op.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
FunFly wedstrijd
@Johannes,
Ik heb er een carbonstaaf ipv de bijgeleverde plastic buisjes in gestopt. Kans dat die krom is is dus vrij klein.
Ik vermoed idd een motor probleem
Ik heb er een carbonstaaf ipv de bijgeleverde plastic buisjes in gestopt. Kans dat die krom is is dus vrij klein.
Ik vermoed idd een motor probleem
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
Ik wil ook wel mee doen maar heb dan wel storingdienst dus of ik er echt bij kan zijn weet ik nog niet. dus onder voorbehoud
Groeten,
Erik
Erik
-
- Contacteer:
Is het al bekend wat we dan gaan doen? Door een brandende hoepel liegen ,op de kop landen of onder leiding van Frans wie in de hoogste boom kan landen ? (mischien iets voor jou Theo|