Ik vind 50 euro wat te veel voor een elastiek. We hebben op de club een goede bungee kwam ik gisteren achter want de eerste vlucht is gemaakt.
Ik had eerst ruzie met een frsky kloon ontvanger dus na een tijd prutsen maar een andere ontvanger er in gedaan. Joris heeft toen snel nog een Y-kabeltje voor mij gesoldeerd en ik moest de zender even om programmeren.
De start ging niet helemaal vlekkeloos want hij bleef iets te lang aan het gras plakken maar na ruim 10 meter ging hij toch los en met heel weinig gas kon ik lekker rond vliegen. De uitslag van de roeren is wat te groot maar na even wennen mocht hij vol gas. Hij is niet extreem snel maar hij vliegt wel lekker door. Bij de landing had ik het hele veld nodig om de snelheid er uit te halen maar hij vliegt verder prima voor zijn gewicht.
een van de motoren sloeg wel een paar keer over bij vol gas. Ik hoop dat dit met timing te maken heeft.
even concentreren op de landing
de start
https://youtu.be/yO0uC5czVbQ
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.