X41 met gps logger
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
X41 met gps logger
Ik heb een gps logger gekocht. Deze is op marktplaats vanaf 3 tot 4 tientjes te koop.
Natuurlijk moest hij even getest worden dus ik heb hem in de x41 gedrukt en hier in de weilanden een rondje gevlogen.
Er word software meegeleverd waarmee je de logger kunt uitlezen maar ook programmeren.
Op het plaatje kun je zien wat de route was natuurlijk maar ook de snelheid en hoogte. De hoogste snelheid was 186,1 km/h en de hoogste gevlogen hoogte was 222 meter. In de auto hem ik een poi (point of interest) gemaakt en overal op de route kun je de muis plaatsen om de data te zien die bij die locatie horen.
grappig is dat de dopplermeting (186km/h) die ik eerder deed van het youtubefilmpje overeen komt met de gemeten gps snelheid.
Natuurlijk moest hij even getest worden dus ik heb hem in de x41 gedrukt en hier in de weilanden een rondje gevlogen.
Er word software meegeleverd waarmee je de logger kunt uitlezen maar ook programmeren.
Op het plaatje kun je zien wat de route was natuurlijk maar ook de snelheid en hoogte. De hoogste snelheid was 186,1 km/h en de hoogste gevlogen hoogte was 222 meter. In de auto hem ik een poi (point of interest) gemaakt en overal op de route kun je de muis plaatsen om de data te zien die bij die locatie horen.
grappig is dat de dopplermeting (186km/h) die ik eerder deed van het youtubefilmpje overeen komt met de gemeten gps snelheid.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Re: X41 met gps logger
Gaaf man !
Ik was ook al op zoek naar een geodkope oplossing...helemaal super..
Kun je file ook laden in Goggle Earth ? dan is het nog mooier te zien..
Ik zat er niet ver naast met mijn geschatte snelheid.
Ik was ook al op zoek naar een geodkope oplossing...helemaal super..
Kun je file ook laden in Goggle Earth ? dan is het nog mooier te zien..
Ik zat er niet ver naast met mijn geschatte snelheid.
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
"Live your life, like there's no tomorrow"
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
ja het plaatje dat je ziet is Google Earth.
Volgens mij gebruiken alle gps loggers google earth
Volgens mij gebruiken alle gps loggers google earth
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb weer een log gemaakt van vandaag en een nieuw snelheidsrecord gevlogen namelijk 249km/h!
Ik moet nog even zien hoe ik aparte logjes kan maken van elke vlucht want bij kortdurend uitschakelen maakt hij er één lange log van.
Het is dus een log van twee vluchten lang
voor mijn gevoel heb ik helemaal niet over de N50 gevlogen maar de log zegt toch iets anders. misschien een afwijking of ik vloog echt zo ver weg
Ik moet nog even zien hoe ik aparte logjes kan maken van elke vlucht want bij kortdurend uitschakelen maakt hij er één lange log van.
voor mijn gevoel heb ik helemaal niet over de N50 gevlogen maar de log zegt toch iets anders. misschien een afwijking of ik vloog echt zo ver weg
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
Je hebt lekker wild gevlogen en een mooie snelheid.
Misschien een keer in je auto leggen en je rit loggen. Dan valt het wel op of het een afwijking heeft of niet.
Misschien een keer in je auto leggen en je rit loggen. Dan valt het wel op of het een afwijking heeft of niet.
Groeten,
Erik
Erik
- luppie
- Beheerder
- Contacteer:
ik heb hem al in de auto gehad en de snelheid maar ook de weg was exact goed maar met die wilde bochten weet ik niet of het wel goed gaat.. waarschijnlijk wel
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Luppie schreef:Ik heb weer een log gemaakt van vandaag en een nieuw snelheidsrecord gevlogen namelijk 249km/h!
Ik merk dat iedereen de afstand tot de N50 overschat. Zeker met zo'n snelle kist ben je daar zo. Maar ik zie ook menig easystar daar boven vliegen, zelfs bij lesvluchten. Zolang het goed gaat........
Max