Club Libelle
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Club Libelle
Zoals jullie wel gezien hebben heb ik een heleboel spullen te koop staan, waaronder de Sharon. Daar was wel vraag naar, maar het kwam nog niet tot een deal. Tegelijkertijd stond er wel een mooie Reichard Club Libelle te koop. De meesten weten wel waarom ik daarvoor bijzondere belangstelling heb. Ik heb dus contact gezocht met de eigenaar, en gevraagd of hij misschien interesse had in mijn Sharon (voor de nieuwelingen: dit is niet mijn vrouw of een van mijn dochters maar een vol-GFK zwever). Gelukkig bleek hij open te staan voor een ruil en vandaag heb dus onderstaande zwever opgehaald:
De rode vlakken en letters zijn folie/plakletters dus die ga ik er voorzichtig afhalen en dan ga ik hem (langzaam) transformeren naar mijn andere Clublibelle
Dat maakt de keuze om te gaan vliegen dit jaar waarschijnlijk nog moeilijker, in elk geval is het duidelijk als ze thuis vragen waar ik mee ga vliegen: de Clublibelle
De rode vlakken en letters zijn folie/plakletters dus die ga ik er voorzichtig afhalen en dan ga ik hem (langzaam) transformeren naar mijn andere Clublibelle
Dat maakt de keuze om te gaan vliegen dit jaar waarschijnlijk nog moeilijker, in elk geval is het duidelijk als ze thuis vragen waar ik mee ga vliegen: de Clublibelle
- ton
- Lid
- Contacteer:
Re: Club Libelle
Wat heb je nu aan twee dezelfde zwevers?
-
- Lid
- Contacteer:
- ton
- Lid
- Contacteer:
Het moet wel ECHT groot zijn bij jou he Robert? Wel heul mooi .....Kom jij snel weer eens iets moois vliegen op ons veldje btw?
Had jij ook niet iets van een metertje of....besteld? Hoe staat er daar mee? (was nogal een wachttijd voor toch?)
Had jij ook niet iets van een metertje of....besteld? Hoe staat er daar mee? (was nogal een wachttijd voor toch?)
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Asw 27 schreef:Of nog een ultime derde?
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... 1-2-(7.5M)
gr. Robert
Vierde wordt het dan, want ik heb al zo'n Standaard Libelle in 4 meter 28.
Maar ik laat hem toch maar schieten want ik vrees dat dit thuis op een veto gaat stuiten.....................
Max
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Point taken, ruilen voor een Govier?ton schreef:Wat heb je nu aan twee dezelfde zwevers?
- ton
- Lid
- Contacteer:
Van ruilen komt huilen max......Vooral van mijn kant dan ben ik bang..dus neuhhhhh...laat maar.
-
- Lid
- Contacteer:
Na bijna 35 jaar vliegen bij je wel eens toe aan iets anders. Over 10 jaar moet vast alles weer kleinton schreef:Het moet wel ECHT groot zijn bij jou he Robert? Wel heul mooi .....Kom jij snel weer eens iets moois vliegen op ons veldje btw?
Snertvliegen ben ik er weer bij. En helaas de ASH 31 MI van HKM laat nog even op zich wachten...
gr. Robert
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Van mijn kant ook hoor, want ik ben hier wel heel wijs mee. Het is niet voor niks dat ik jullie op de Govier en de Sperber Junior wees: allemaal zelfbeschermington schreef: Van ruilen komt huilen max......Vooral van mijn kant dan ben ik bang..dus neuhhhhh...laat maar.
- ton
- Lid
- Contacteer:
Ik wil toch even die ASH 31 MI van HKM beter onder de aandacht brengen....Däar zit Robert al een paar jaartjes op te wachten... http://www.hkm-flugzeugbau.de/index.php 9,5 meter!! En een eis was dat hij nog onder de 25kg zou komen anders wasttie vast groter dan 10 geworden
Tot het Snertvliegen dan maar
Tot het Snertvliegen dan maar