Phoenix Ka8b
- Tonnie78
- Contacteer:
Re: Phoenix Ka8b
Nee het is weer het orginele kleurenschema geworden met een kleine aanpassing
- Tonnie78
- Contacteer:
De stickers zitten erop, de ontvanger is ingebouwd met een spanningssensor op de lipo. Alles ingeregeld dus als het weer ons een beetje goed gezind is zaterdag maar eens een paar handstartjes maken.
Als ik het goed begrepen hebt komt Max maandag avond met een geschikte sleepkist om Han zijn Ka8 omhoog te slepen. Hopelijk kunnen wij daar bij aanhaken.
Als ik het goed begrepen hebt komt Max maandag avond met een geschikte sleepkist om Han zijn Ka8 omhoog te slepen. Hopelijk kunnen wij daar bij aanhaken.
-
- Contacteer:
Heb vanavond de remkleppen gemonteerd en hoop dat er zaterdag iemand is die alles kan instellen.
- Tonnie78
- Contacteer:
Ik ben geen expert, maar als jij je handleiding meeneemt help ik graag
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Met de wind die ze voor zaterdag verwachten hoef je in elk geval niet hard te gooien!Tonnie78 schreef:De stickers zitten erop, de ontvanger is ingebouwd met een spanningssensor op de lipo. Alles ingeregeld dus als het weer ons een beetje goed gezind is zaterdag maar eens een paar handstartjes maken.
Uiteraard kunnen jullie aanhaken, ik heb twee sets accus's. Samen goed voor 8 sleepjes. Alleen is de weersverwachting voor maandag ook niet heel geweldig. Maar dat duurt gelukkig nog een paar dagen.......
Max
- Tonnie78
- Contacteer:
De handstartjes waren niet heel succesvol. Het valt niet mee om zo'n lompe kist goed weg te gooien. Binnenkort maar een sleepstart maken.
- Tonnie78
- Contacteer:
Maar het leverde wel een mooi plaatje op zo twee Ka8-en naast elkaar op het veld
- Tonnie78
- Contacteer:
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Tonnie, in welk format heb je de letters en de striping aangeleverd bij van Pijkeren?
Max
Max
- Tonnie78
- Contacteer:
Is een eps format. Ik heb hiervoor Inkscape gedownload om te tekenen en op te slaan als .eps