Ik heb toch maar een nieuwe bus metallic verf gehaald en ik kreeg nog 10 euro korting ook dus dat viel wel mee.
Eerst de romp weer geschuurd en toen heb ik uiteindelijk de hele bus op de romp leeg gespoten. En ik ben weer tot de conclusie gekomen dat spuiten best moeilijk is want ik heb een enkele druiper (op de romp). Maar over het algemeen toch wel aardig geworden.
Hier wat foto's na een laag blanke lak met als laatste de druiper
Bij de bouwdoos ook zitten ook stickers voor op de romp en vleugel maar die vind ik wat te lomp dus heb ik zelf uit een restje zilver folie letters geknipt en die op de vleugel geplakt.
Ook even een motortest gedaan met de motoren gemonteerd op de romp. Ik moest de regelaar nog wel even instellen zodat ze allebei tegelijk gingen starten. Het balanceren heb ik gedaan door de prop op de as kleine stukjes te draaien net zo lang totdat de onbalans weg was en dat werkt goed.
De regelaars passen mooi qua kleur bij de vleugel dus ik heb er aan zitten denken om de aan de buitenkant van de romp te monteren. Voorlopig laat ik ze nog even in de romp omdat ik anders de romp moet vernielen voor de bekabeling.
Ze trekken trouwens allebij netjes 29 ampere bij 3S en ze klinken super samen!
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.