videobewerken
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
videobewerken
Vorig weekend heb ik een FPV filmpje gemaakt maar die wil ik nu bewerken. Het bestand is maar 10Gb groot dus daar wil ik eerst even in knippen want er zit veel wacht tijd in.
Het programma Ulead VideoStudio probeer ik ervoor te gebruiken maar de geknipte fragmenten krijg ik niet verder bewerkt. Fout in het lezen van het bestand .
Is er nog een ander (eenvoudig) programma dat ik hiervoor kan gebruiken?
Groeten
Erik
Het programma Ulead VideoStudio probeer ik ervoor te gebruiken maar de geknipte fragmenten krijg ik niet verder bewerkt. Fout in het lezen van het bestand .
Is er nog een ander (eenvoudig) programma dat ik hiervoor kan gebruiken?
Groeten
Erik
Groeten,
Erik
Erik
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Re: videobewerken
Windows Movie maker is een optie Erik...
Maar wil je gewoon editten of echt mogelijkheden ?
Maar wil je gewoon editten of echt mogelijkheden ?
gr. G.
"Live your life, like there's no tomorrow"
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ulead is een beetje nerdy als het aankomt op ondersteunde formaten en groote Erik, je kan idd WMM gebruiken.
Anders zal Gert je vast Avid adviseren, maar dan moet je wel eerst even een studie volgen (word gebruikt bij de TV)
Zelf wil ik soms wel eens Pinnacle Studio uit de kast trekken als het makkelijk moet.
Anders zal Gert je vast Avid adviseren, maar dan moet je wel eerst even een studie volgen (word gebruikt bij de TV)
Zelf wil ik soms wel eens Pinnacle Studio uit de kast trekken als het makkelijk moet.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
- Erikf
- Lid
- Contacteer:
Het enige wat ik ermee wil is in de film knippen. Dus het mag heel basic zijn, graag zelfs want het is niet iets waar ik veel tijd in wil stoppen.
Ik ben nu even windows movie maker aan het installeren eens kijken of dat doet zoals ik het wil.
Ik ben nu even windows movie maker aan het installeren eens kijken of dat doet zoals ik het wil.
Groeten,
Erik
Erik
- Zaktindegeute
- Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
- Contacteer:
Het is niet 1 van de meest gebruikesvriendelijkste programma's, maar werkt wel...
gr. G.
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Ehh, een schaar ?Erikf schreef:Het enige wat ik ermee wil is in de film knippen.
Groet Sander,
Mijn Hangar
Mijn Hangar
- Erikf
- Lid
- Contacteer: