even voorstellen
Geplaatst: vr aug 13, 2010 6:44 pm
Hallo
Ik ben Jan Jaap, 46 jaar en sinds 3 jaar lid van MVC Cumulus.
Ik heb met de Easystar mn zweefbrevet gehaald en vlieg nu met een Libelle A380 met een spanwijdte van 2,6m, een Easystar met een iets getunede motor, een zelfgebouwde Medicine Man met een spanwijdte van 1,3m (zie foto's) en sinds kort een Multiplex Mentor, waarmee ik mijn motorvlieg brevet heb gehaald. Deze wordt nu gebruikt als sleepkist.
Gebouwd:
2009 Mimi (DLG) van MBF (gecrasht)
2009 New Match (hotliner) van Graupner
2010 Sebart Miss Wind S50 (motorkist, elektro) van Sebart (voor Robert)
2010 Renovatie crash kist Sebart Angel S30 (voor Martin)
2010 Medicine Man (zwever, houtbouw vanaf tekening)
2010 Mentor van Multiplex (motorkist, elektro)
2010 Helios van Ostflieger (glasbak, zwever, elektro)
2010 HAI opnieuw gemotoriseerd en nieuwe servo's (houtbouw zwever)
2011 Macchiato van Schmierer (glasbak, zwever, elektro), assemblage
2011 Challenger van Staufenbiel (glasbak, zwever, elektro), assemblage (voor Jan van Wendel)
2011 Hawk van Foamzone (EPP, hellingzwever), bouwpakket
2012 Alex F5B (F5B, wedstrijdkist), piloten Klaas, Frans
2012 Easystar (schuimpie voor Hans)
Op de bouwplank:
2009 Paragon (houtbouw, zwever, elektro) 80% gereed, geheel van tekening
2010 Pilatus B4 (houtbouw, zwever) 80% gereed, overgenomen
2009 Ximango van RObert Schweisgutt (houtbouw, zwever, elektro) 60% gereed, bouwpakket
2010 EON600 (houtbouw, zwever, elektro) 0% gereed, bouwpakket
2012 Nordpol van Kuestenflieger, assemblage
2012 ZwoDrittl (speedzwever > 300 km/h)
Wensenlijst: DLG zwever (Blaster 3) of F3J SSL zal wel 2013/2014 worden
Ik ben Jan Jaap, 46 jaar en sinds 3 jaar lid van MVC Cumulus.
Ik heb met de Easystar mn zweefbrevet gehaald en vlieg nu met een Libelle A380 met een spanwijdte van 2,6m, een Easystar met een iets getunede motor, een zelfgebouwde Medicine Man met een spanwijdte van 1,3m (zie foto's) en sinds kort een Multiplex Mentor, waarmee ik mijn motorvlieg brevet heb gehaald. Deze wordt nu gebruikt als sleepkist.
Gebouwd:
2009 Mimi (DLG) van MBF (gecrasht)
2009 New Match (hotliner) van Graupner
2010 Sebart Miss Wind S50 (motorkist, elektro) van Sebart (voor Robert)
2010 Renovatie crash kist Sebart Angel S30 (voor Martin)
2010 Medicine Man (zwever, houtbouw vanaf tekening)
2010 Mentor van Multiplex (motorkist, elektro)
2010 Helios van Ostflieger (glasbak, zwever, elektro)
2010 HAI opnieuw gemotoriseerd en nieuwe servo's (houtbouw zwever)
2011 Macchiato van Schmierer (glasbak, zwever, elektro), assemblage
2011 Challenger van Staufenbiel (glasbak, zwever, elektro), assemblage (voor Jan van Wendel)
2011 Hawk van Foamzone (EPP, hellingzwever), bouwpakket
2012 Alex F5B (F5B, wedstrijdkist), piloten Klaas, Frans
2012 Easystar (schuimpie voor Hans)
Op de bouwplank:
2009 Paragon (houtbouw, zwever, elektro) 80% gereed, geheel van tekening
2010 Pilatus B4 (houtbouw, zwever) 80% gereed, overgenomen
2009 Ximango van RObert Schweisgutt (houtbouw, zwever, elektro) 60% gereed, bouwpakket
2010 EON600 (houtbouw, zwever, elektro) 0% gereed, bouwpakket
2012 Nordpol van Kuestenflieger, assemblage
2012 ZwoDrittl (speedzwever > 300 km/h)
Wensenlijst: DLG zwever (Blaster 3) of F3J SSL zal wel 2013/2014 worden